About Me Link Story Mory
Melissa
Kegedikan Melanda*
31 Mac 2011 | 2:07 PG | 0 wink
SEMALAM kegedikan melanda smk(p)raja zarina apabila 18 buah sekolah datang ke sekolah kami ! murid murid terdiri daripada 2 jantina iaitu lelaki dan juga perempuan's ! memandangkan sekolah aku ni semuanya betina , so , tak kanlah kitaorang pandang betina kann . dah tentu lah kitaorang pandang yang jantan . kalau yang terpesong tu , taktahulah aku , kotkot ade jugak yang dalam kalangan kitaorang ni LESBAYANN. ahahah. tengok tu dah gedik balekk ! HAHA , tadi kat sekolah ada pertandingan tadarus al-quran . tak sangka plus tak percaya ramai pulak yang cute haha , hebadd lah korang masuk pertandingan tu ! salute kott ! tergedik gedik mmbe2 aku dekat depan koridor tu bile nampak boys gedik lalulalang kat situ. walaupun sudah diberitahu oleh guru supaya jangan mengada-ngada dekat koridor tu ! ahahha ,tapi apa adehal ingat takut ke dengan warning cikgu tu heh tak takot punn ,tak tahu ke kitaorang ni samseng ! (muka aku ni serius tauu ! ) tengok kerenah dorang ni kelakar je, kawan aku yang tak penah penahnya duduk kat depan pintu . harini pecah rekod , mengada-ngada duduk kat situ katanya saje nak jadi penyambut tetamu . ade sorang tu pulak , before this , bukan main liat tangan die nak lap tingkap kelas tu , tapi harini . rajin nak mampos. puihpuihh , ingat aku tak tahu ke ade udang disebalik mee . dalam ayat asalnya saje nak ushaa boys cute kat situ. aku ? jangan cakaplah . ikut tumpang sekaki lah kan kat situ , tapi takdelah lama! :D serius ! percayalahh . aku baikk lah nyott. well , apeape punn semalam memang kelakar gila tengok budakbudak over yang macam ''cacing kepanasann'' bila tengok jantan.btw , thankyou dekat sekolah yang telah datang dan menang dalam pertandingan tu . so , congratss !

Older Post | Newer Post
HELLO!
Hello, welcome to my blog.

Round Of Applause
Skin By Cikin
Edited By Melissa Hamid.
Imaged By Weheartit <3