About Me Link Story Mory
Melissa
MissHerDamnMuch
31 Mac 2011 | 1:27 PG | 0 wink
gendutt , aku terasa kehilangan kau! dulu time kita nak naik genting kat dalam bas kau duduk sebelah aku kann ! ye aku rindu time tu ! kau kabot sangat nak duduk dengan aku. waktu tu aku happy gile dengan kau. kat cable car , kau memekak lagu owl city-fireflies . ye aku ingat benda tu jugak! tak kira mana mana tempat punn kau mesti melalak lagu tu ! kat genting kita pegi jenjalan sampai tak ingat dunia kan. mana mana game yang kita naik , mesti kau kat sebelah aku kan. kita makan kat mc'd , ade orang nak kejar kau. aku gelihati tengok muka kau ddoe waktu tu. kabot nak mampos. dalam bilik , kita gila gila. snap pic lah , lompatlompat atas katillah . macam sakai je , tapi bila ingat balik aku rindu dengan semua tu ddoe . wehh , aku rindu dekat friendship kita. tapi, since form3 , sejak kita pecah kelas ni . kau macam endahtakendah je dengan aku. kenapa dengan kau? aku puaslah pikir kenapa dengan kau? kau merajuk dengan aku ke ? tak pun ade orang yang burukkan aku depan kau ? ke kau bosan dengan aku ? bagilah tahu aku. ape salah aku ? please :'( i'm begg u ! aku takut bila kau merajuk dengan aku ! aku takut bila kau tarik muka dengan aku dan yang paling aku takotkan , aku takot kau tinggalkan friendship ni ! wehh , rapat lah balik dengan aku ! aku rindu ddoe nak dengar gelak kau yang gegile tu ! sekarang ni aku jarang tengok kau gelak . aku sakit hati dengan perbuatan kau sekarang . tapi takpe' aku simpan je marah aku tu ! aku try senyum depan kau gendutt ! aku try ! p's: hopefully , kau baca benda ni ye gendutt :'(
-------------THE END-------------

Older Post | Newer Post
HELLO!
Hello, welcome to my blog.

Round Of Applause
Skin By Cikin
Edited By Melissa Hamid.
Imaged By Weheartit <3