About Me Link Story Mory
Melissa
inject :p
8 April 2011 | 10:50 PTG | 0 wink
WEDNESDAY

''Pelajar form 3 , most probably you kena inject harini'' ! kata cikgu N.A . ahh maka dengan automaticnya semua student meraungg !


dialog yang aku dengar time tu :-


student 1 : haa serius ke cikgu ?

student 2 : ahh , ni yang kecut ni , macam nak lari je dari sekolah ni.

student 3 : grr , menyesal aku datang sekolah harini.

student 4 : aduh mesti sakit kan kena inject nanti .


hahaha ,cikgu tahu tak yang information tu dah kabot kan kitaorangg . grr haritu aku tak lalu nak makan . seriuss , have been long year aku tak kena inject , tetibe tahun ni pulak kena inject. heh taksuka betull !

tunggu punya tunggu haritu aku tak kena inject , ahh thank godd.senyum sampai ke telinga tauu !



THURSDAY

''weh , sakit tak kena inject semalam'' ? ade yang kata sakit , ade yang kata macam kena gigit semut , ada yang menangis. ahh macammacamlah ,takut aku . so , lagi sekali aku punya lah takut sampai tak selera nak makan waktu tu. haa sabar jlaa kan. lepas rehat , kelas 3A kena panggil pergi bilik gerakann untuk inject. time tu tengok muka memasing seram sejuk. kaku je :D ada yang terkumat kamit mulutnya .agaknya baca doaa kutt .

masuk je bilik gerakan . makaiii bukan main sejuk bilik tu .hee :'( aku orang ke-5 masuk bilik tu . hehe seram jek . dah lepas khalisa , turn aku lah pulak kan yang nak kena inject ahh time nilah HATE NURSE WHEN SHE START TO GIVE ME AN INjECTIONS. nurse suruh aku relax , haa relax jlaa kann . pastu 1 min lepas tu nurse suruh aku bangun . ''okay dah '' ehh , dah kena inject ke? haha bukan main gelak besar aku . wee , tak sakit punn . hee bebudak ni saje je mainkan aku , cehh , dorang ni lempang karangg ! suka tau perbodohkan akuu ! :p



:) :) :)



--------------THE END------------

Older Post | Newer Post
HELLO!
Hello, welcome to my blog.

Round Of Applause
Skin By Cikin
Edited By Melissa Hamid.
Imaged By Weheartit <3