About Me Link Story Mory
Melissa
SUDAH-SUDAHLAH TU SAYANG (*-*)
10 Mei 2011 | 12:28 PG | 0 wink
HELLO STALKER(S) !


ADUHAI* bila si kepala yang boleh tahan keras ni dengan si lembut fight, walawehh! dah tentulah si kepala keras ni menang kan :D SORRY YANG BERKENAAN.JANGAN KECIK HATI OKAY ! pfft , janganlah masam muka lagi okay. Kita semua kawan.bila kau dengan die fight , dah jadi tak syok dah . yang si lembut ni macam baru kenal je kan kawan kita yang sorang ni. Sayangg kau sedar tak yang kita ni dah berkawan around 3 years ! kau tak perhati ke macam mana perangai kawan kawan kau? Kau menangis buat ape? Kau tahu kau salah pegilah jumpa die solve benda ni elok elok. Kan boleh? Si keras kepala ni pulak !* aku tak bela kau okay ! aku dah baca segala kisah duka kau dekat blog . okay aku faham perasaan kau,mom kau. Aku tahu kau kesian kan mom kau sebab dah susah payah carikkan tcher home tuisyen untuk korang . tapi cuba kawal sikit marah tu , okay aku tahu kau boleh tahan baran , tapi rileklah cuba cakap dgn dorang elokelok jugak. Dorang tu bukannya keras macam kau , kalau macam kau yelah dorang takde nya nak menangis bagai ni. Kita ni semua kawan tahu tak . dah jadi tak syok weh . kalau aku dekat ngan si keras kepala ni kang si lembut cakap ape pulak. kita masing masing dah besar. dah menengah atas dah pun , so kurangkurang kanlah perangai macam tu.masingmasing ade kelemahan sendiri. PERASANKAH ANDA ! yang group lain semua jealous dengan group kita , sebab apa? sebab semangat kawan kita kuat . kita semua macam ade chemistry. dah rupa adak beradik hangkat dah. die masuk wad yang ni menangis bagai nak rak. yang sorang pulak tukang pujukk ! ADUHAI, tolonglah berbaik semula okay. :)


word si kepala keras from mell : bawaklah bersabar okay. dia memang macam tu.
word si lembut from mell : bawaklah bersabar . dia memang macam tu.*

Older Post | Newer Post
HELLO!
Hello, welcome to my blog.

Round Of Applause
Skin By Cikin
Edited By Melissa Hamid.
Imaged By Weheartit <3